|
Κατάλογος |
|
|
| Γενικά |
| Ενημέρωση |
| Διασκέδαση |
| Επικοινωνία Μελών |
| Υπηρεσίες Μελών |
| neo.gr |
| Για Παιδιά |
| Γράψε και συ |
|
|
|
|
|
|
Νέο της ημέρας |
|
|
Δεν υπάρχει σημαντικότερη είδηση μέχρι στιγμής
|
|
|
|
|
Mailing List |
|
|
Mailing List News |
Εγγραφείτε
τώρα
για να ενημερώνεστε |
|
|
|
|
|
| |
Γεγονότα: Eπίδειξη δύναμης
Δημοσιεύθηκε από marlboro
την Δευτέρα, 14 Ιουνίου στις 00:33:48 EEST
|
Ο Michael Schumacher έδειξε για μια ακόμα φορά γιατί είναι ο καλύτερος οδηγός της Formula 1.
Ξεκινώντας από την 6η θέση στο Grand Prix του Καναδά ελάχιστοι ήταν αυτοί που πίστευαν ότι θα μπορέσει να πάρει μια ακόμα νίκη αφού οι οδηγοί που ξεχώρισαν στα χρονομετρημένα έδειχναν διατεθειμένοι να παλέψουν για τη νίκη, διατεθειμένοι ναι, ικανοί, όμως;
Κερδίζοντας μόνο μία θέση στην εκκίνηση λόγω της εγκατάλειψης του Jarno Trulli, ο Michael Schumacher ξεκίνησε επιβεβαιώνοντας πως είχε επιλέξει διαφορετική τακτική από την πλειοψηφία των οδηγών.
|
Οδηγώντας πολύ γρήγορα σε κάποια σημεία του αγώνα και αργά μετά το πρώτο pit stop το οποίο διήρκεσε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα, κατάφερε να ανέβει και να παραμείνει στην πρώτη θέση μετά και το δεύτερο pit stop.
Είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού και έριξε γύρο μέχρι και στον έκτο της κατάταξης, ελέγχοντας το ρυθμό του στους τελευταίους γύρους προφυλάσσοντας λάστιχα και φρένα και πρόσθεσε στο ενεργητικό του μια ακόμα νίκη και ένα νέο ρεκόρ, είναι ο μόνος οδηγός που έχει κερδίσει 7 φορές τον ίδιο αγώνα. Τι άλλο να κάνει ο Γερμανός για να δείξει ότι είναι με μεγάλη διαφορά ο καλύτερος όλων; να ξεκινάει από τα pits; Αυξάνοντας τη διαφορά του στο πρωτάθλημα οδηγών θα περιμένει μόνο μια εβδομάδα για τον επόμενο αγώνα, το Grand Prix της Indianapolis.
Δεύτερος τερμάτισε ο Ralf Schumacher που πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένος. Δείχνοντας ένα εντελώς ανανεωμένο πρόσωπο, εξασφάλισε την pole position χωρίς, απότι αποδείχθηκε, να επιλέξει ακραίες ρυθμίσεις. Ήταν γρήγορος και στη διάρκεια του αγώνα καταφέρνοντας να τερματίσει 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον αδελφό του. Η πραγματική του διαφορά θα ήταν περίπου 10 δευτερόλεπτα αν ο Michael διατηρούσε το ρυθμό του. Το σημαντικό όμως για τον Ralf είναι οι βαθμοί της δεύτερης θέσης και ότι κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον Rubens Barrichello, όχι γιατί τον απειλεί βαθμολογικά αλλά γιατί έδειξε είναι ικανός να κινηθεί σε δοκιμές και αγώνα να κινηθεί ταχύτερα από τη μία έστω Ferrari.
Ο Barrichello κινήθηκε ικανοποιητικά και εκμεταλλεύθηκε και πάλι την πολύ καλή στρατηγική της ομάδας. Ανέβηκε από την 7η θέση στη 2η την οποία έχασε από ένα δικό του οδηγικό λάθος. Περιορίστηκε στην 3η θέση κάνοντας τον ταχύτερο γύρο μόλις 3 γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα.
Ο Jenson Button, μπορεί να πιστεύει και να δηλώνει ότι είναι ο καλύτερος οδηγός της Formula 1, αλλά πρέπει να το αποδείξει κιόλας. Ξεκίνησε δεύτερος, τερμάτισε τέταρτος και αν δεν είχαν εγκαταλείψει οι δύο Renault θα ήταν ακόμα πιο πίσω. Αυτή δεν ήταν εμφάνιση αντίστοιχη των δηλώσεων του και καλά θα κάνει να προμηθευτεί το βίντεο του αγώνα για να δει τι σημαίνει καλύτερος οδηγός. Αν δηλαδή ο Button ξεκινούσε έκτος σε ποια θέση θα τερμάτιζε;
Ο Juan Pablo Montoya τερμάτισε πέμπτος χάνοντας την 4η θέση από τον Button μέσα στα pits. Όχι μόνο είδε τον Ralf να κλέβει τις εντυπώσεις για την ομάδα της Williams αλλά και ο ίδιος πίεσε και δεν κατάφερε να περάσει τον Button. Η εμφάνιση των πιλότων της Williams ήταν αρκετή ώστε η ομάδα να πλησιάσει στους τρεις βαθμούς τη BAR και να αρχίσει να πιέζει για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Giancarlo Fisichella αμέσως μετά τα χρονομετρημένα δήλωσε πολύ ευχαριστημένος με την 11η θέση λαμβάνοντας υπόψη την τακτική που είχε επιλέξει. Δικαιώθηκε, αφού πραγματοποιώντας μια πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισε 6ος.
Ο Kimi Raikkonen μπαίνοντας 5 φορές στα pits κατάφερε να βαθμολογηθεί τερματίζοντας στην 7η θέση. Έχοντας προγραμματίσει 3 pit stop, δέχθηκε ποινή μπαίνοντας για 4η φορά στα pits και λίγους γύρους πριν το τέλος έκανε ένα pit stop που δεν είχε προγραμματίσει για να αλλάξει τιμόνι χάνοντας την 6η θέση.
Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Cristiano Da Matta δίνοντας ένα βαθμό στην ομάδα του, την Toyota και πηγαίνοντας στον επόμενο αγώνα με αισιοδοξία, όχι μόνο γιατί επιστρέφει στις Η.Π.Α αλλά γιατί φαίνεται να ανακάμπτει η Toyota. O David Coulthard τερμάτισε 9ος και ο Olivier Panis 10ος.
Ο Timo Glock, ο οδηγός που αντικατέστησε τον Pantano, δικαιώθηκε με την επιλογή του να μη ρισκάρει αλλά να προσπαθήσει να τερματίσει αφού εκμεταλλευόμενος προβλήματα και εγκαταλείψεις, τερμάτισε στην 11η θέση στην πρώτη του συμμετοχή.
Οι δύο Renault εγκατέλειψαν, ο Jarno Trulli αμέσως μετά την εκκίνηση χωρίς καν να φτάσει στην πρώτη στροφή και ο Fernando Alonso αργότερα έχοντας ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα στα pits.
Ο Takuma Sato εγκατέλειψε 20 γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα από κινητήρα! Είναι απορίας άξιο γιατί σπάνε μόνο οι κινητήρες του Sato και ποτέ του Button.
Επόμενος αγώνας, το Grand Prix των Η.Π.Α στην πίστα της Indianapolis το επόμενο Σαββατοκύριακο. Νικητής πέρσι αναδείχθηκε ο Michael Schumacher.
Αποτελέσματα
1 M Schumacher Ferrari
2 R Schumacher Williams +1.0
3 Barrichello Ferrari +5.1
4 Button BAR +20.4
5 Montoya Williams +21.2
6 Fisichella Sauber +1 γύρος
7 Raikkonen McLaren +1 γύρος
8 Da Matta Toyota +1 γύρος
9 Coulthard McLaren +1 γύρος
10 Panis Toyota +1 γύρος
11 Glock Jordan +2 γύροι
12 Heidfeld Jordan +2 γύροι
13 Klien Jaguar +3 γύροι
14 Baumgartner Minardi +4 γύροι
Οι τεχνικοί έφοροι ακύρωσαν 4 μονοθέσια (αυτά των Williams και Toyota)στον τελικό τεχνικό έλεγχο αλλάζοντας έτσι αποτελέσματα και βαθμολογίες.
Βαθμολογία κατασκευαστών
Ferrari 124
Renault 61
Bar 52
Williams 36
Sauber 15
McLaren 12
Jordan 5
Toyota 4
Jaguar 3
Minardi -
Βαθμολογία οδηγών
M.SCHUMACHER
70
BARRICHELLO
54
BUTTON
44
TRULLI
36
ALONSO
25
MONTOYA
24
R.SCHUMACHER
12
FISICHELLA
10
SATO
8
COULTHARD
7
MASSA
5
RAIKKONEN
5
DA MATTA
3
WEBBER
3
HEIDFELD
3
GLOCK
2
PANIS
1
BAUMGARTNER
-
BRUNI
-
KLIEN
-
PANTANO -
|
|
| |
|
Αξιολόγηση άρθρου |
|
|
Μέσος όρος βαθμολογίας: 4.5 Αριθμός Ψήφων: 8
|
|
|
|
|
| |
|
cPanel Web Hosting |
|
|
|
Ευχετήριες Κάρτες |
|
|
|
|
|