|
Κατάλογος |
|
|
| Γενικά |
| Ενημέρωση |
| Διασκέδαση |
| Επικοινωνία Μελών |
| Υπηρεσίες Μελών |
| neo.gr |
| Για Παιδιά |
| Γράψε και συ |
|
|
|
|
|
|
Mailing List |
|
|
Mailing List News |
Εγγραφείτε
τώρα
για να ενημερώνεστε |
|
|
|
|
|
| |
Δελτία Τύπου: Online καμπάνια για το “Johnnie Walker Red Label” από την HellasNet
Δημοσιεύθηκε από omorfos_ellinas
την Πέμπτη, 10 Ιουλίου στις 03:35:00 EEST
Η HellasNet (www.hellasnet.gr
), θυγατρική εταιρία της FORTHnet, σχεδίασε και υλοποίησε τον online διαγωνισμό για το προϊόν “Johnnie Walker Red Label”, στον οποίο έλαβαν μέρος περισσότεροι από 19.000 χρήστες.
Επίσης, η εταιρία επιμελήθηκε την on line καμπάνια που προώθησε το διαγωνισμό στο Internet και την οποία είδαν συνολικά πάνω από 220.000 μοναδικοί χρήστες.
Στόχος της συγκεκριμένης on-line ενέργειας ήταν η συλλογή στοιχείων χρηστών και η ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ της μάρκας Johnnie Walker και των καταναλωτών.
Η δημιουργική ιδέα της on line καμπάνιας αποτέλεσε συνέχεια της offline διαφημιστικής προβολής του προϊόντος, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα, μέσω του διαγωνισμού, να κερδίσουν ένα ταξίδι στην Αίγυπτο και να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες.
Ο σχεδιασμός της online καμπάνιας περιελάμβανε banner campaign με αυτόματη προβολή pop-up microsite καθώς και e-mail campaign και είχε συνολική διάρκεια 2 εβδομάδων με προβολή σε δημοφιλή websites.
|
|
| |
|
Αξιολόγηση άρθρου |
|
|
Μέσος όρος βαθμολογίας: 4.57 Αριθμός Ψήφων: 7
|
|
|
|
|
| |
|
cPanel Web Hosting |
|
|
|
Ευχετήριες Κάρτες |
|
|
|
|
|