Αρθρα Μελών: Μέθοδοι βαθμολόγησης
Δημοσιεύθηκε από stellina
την Πέμπτη, 10 Μαΐου στις 06:19:56 EEST
|
Σίγουρα όλοι θα έχετε υπάρξει έστω και για λίγο μαθητές ή φοιτητές ή σπουδαστές ή όλα τα παραπάνω. Και σίγουρα όλοι κάποια φορά θα είχατε μπει στη διαδικασία να πάρετε κάποιο τίτλο σπουδών. Και σίγουρα θα είχατε μπει στη διαδικασία των εξετάσεων. Έπεσα μέσα; Έτσι κι εγώ λοιπόν, όπως κι εσείς, έχω μια μικρή πείρα στις εξετάσεις. Από πανελλαδικές μέχρι πτυχιακές. Κι από το Lower, μέχρι και το δίπλωμα οδήγησης. Τι γίνετε όμως όταν κάποιοι που φέρουν τον τίτλο του «καθηγητή Πανεπιστημίου» και έχουν την εξουσία στα χέρια τους, αρνούνται πεισματικά να βαθμολογήσουν με βαθμό μεγαλύτερο του 4,7;
Έχω βάσιμες υποψίες, πως υπάρχουν κάποιοι καθηγητές (όχι όλοι ευτυχώς), που για προσωπικούς τους λόγους βαθμολογούν χωρίς να διαβάσουν το γραπτό του εκάστοτε φοιτητή. Αντιθέτως, χρησιμοποιούν μεθόδους ευκολότερες, και λιγότερο χρονοβόρες.
|
Μετά από μια mini-έρευνα που πραγματοποίησα, κατέληξα στις 7 βασικές. Ενόψει της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου που πλησιάζει, τις παραθέτω για να μου πείτε τη γνώμη σας…
I. Μέθοδος Ανεμιστήρα
Η πλέον διαδεδομένη και η πιο γνωστή. Χρειαζόμαστε ένα τραπέζι, έναν ανεμιστήρα και τα γραπτά. Βάζουμε πάνω στο τραπέζι τα γραπτά και τον ανεμιστήρα. Μετά ανοίγουμε τον ανεμιστήρα. Όσα γραπτά πέσουν κάτω από το τραπέζι (λόγω του αέρα) κόβονται. Όσα μείνουν πάνω περνάνε.
II. Μέθοδος ΛΟΤΤΟ
Χρειαζόμαστε ένα μεγάλο μπολ ή μια μεγάλη λεκάνη και τα γραπτά. Βάζουμε τα γραπτά μες τη λεκάνη, τα ανακατεύουμε και επιλέγουμε τυχαία έναν αριθμό γραπτών, π.χ. 15. Τα 15 περνάνε, τα άλλα κόβονται. (Σημείωση: Λεκάνη χωρίς νερό)
III. Μέθοδος προοδευτικού συντελεστή
Βαθμολογούμε τα γραπτά με τη σειρά. Το πρώτο θα πάρει 1, το δεύτερο 2, το τρίτο 3, κτλ. Όταν φτάσουμε στο 9 ξεκινάμε από την αρχή. (Ε όχι να βάλουμε και 10!)
IV. Μέθοδος Αριθμού μητρώου
Χρειαζόμαστε μόνο τα γραπτά. Περνάνε όσοι ο Αριθμός μητρώου τους αρχίζει από 5.
V. Μέθοδος «Όσα παίρνει ο άνεμος» (Για σκληρούς παίκτες)
Το βράδυ βάζουμε τα γραπτά σ’ ένα κοτέτσι με 10 κότες και έναν κόκορα. Το πρωί πηγαίνουμε στο κοτέτσι και όσα γραπτά έχουν μείνει ακέραια τα περνάμε.
VI. Μέθοδος Μπουκάλα
Πίνουμε, μεθάμε, και κάνουμε ό,τι θέλουμε. Ό,τι βαθμό και να βάλουμε δε θα έχουμε ενοχές, γιατί αύριο δε θα θυμόμαστε τίποτα.
VII. Μέθοδος τσεκούρι
Πετάμε τα γραπτά από το παράθυρο και πάμε μπαρότσαρκα.
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους αδικημένους, σε όλα τα θύματα των παραπάνω μεθόδων, αλλά και σε έναν καθηγητή μου, που με έχει ταράξει στο 4,7 κι όταν του ζητάω το γραπτό μου, μου λέει ότι το έχει δώσει για ανακύκλωση
|
|
| |
|
Αξιολόγηση άρθρου |
|
|
Μέσος όρος βαθμολογίας: 0 Αριθμός Ψήφων: 0
|
|
|
|
|