ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ:

Φίλες και φίλοι,

 

Σας καλωσορίζω στην προσωπική φιλολογική μου ιστοσελίδα. Η προσπάθειά μου αυτή είναι ερασιτεχνική ως προς τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Με ιδιαίτερη επιμονή και μεράκι επιδίωξα να εκμεταλλευτώ τις λιγοστές γνώσεις μου για το χώρο του διαδικτύου και έτσι να παρουσιάσω απόλυτα προσωπικές μου φιλολογικές εργασίες. Στο περιεχόμενό του λοιπόν ο ιστοχώρος μου είναι το αποτέλεσμα πολυετούς και επίπονης συγγραφικής δραστηριότητας, η οποία ξεκινά να μορφοποιείται από την περίοδο των σπουδών μου στο Τμήμα Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Από τότε και μέχρι σήμερα, εξασκώντας το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, συνεχίζω τη φιλότιμη προσπάθειά μου στο δημιουργικό και γοητευτικό χώρο της συγγραφής. Βασικός μου στόχος είναι να εκφραστώ πάνω στα ζητήματα που με απασχολούν και ενδιαφέρουν την επιστήμη μου. Επιδιώκω λοιπόν, στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι συγγραφικές μου απόπειρες να σχετίζονται με φιλολογικά θέματα. Πάντως, η γενικότερη αγάπη μου για την ελληνική γλώσσα και το γράψιμο με έχει οδηγήσει και σε κείμενα ευρύτερου προβληματισμού, ακόμη και πολιτικού περιεχομένου, σε κάθε περίπτωση όμως κοινωνικού χρώματος. ’λλωστε, η κάθε επιστημονική ιδιότητα καταξιώνεται, εξελίσσεται και ωριμάζει μέσα από τη συνάφειά της με τα πολιτικοκοινωνικά δρώμενα του κόσμου της.

˜™ ˜™ ˜™ ˜™

Στην ιστοσελίδα μου θα βρείτε τρεις βασικές ενότητες εργασιών. Η πρώτη σχετίζεται με ποικίλου περιεχομένου συγγραφικές δοκιμές (στην πλειοψηφία τους φιλολογικού ενδιαφέροντος). Τα κείμενα αυτά έχουν κατηγοριοποιηθεί σε επιμέρους σύνολα για τη δική σας ευκολότερη περιήγηση στους τίτλους τους. Στη δεύτερη ενότητα συμπεριέλαβα ένα δείγμα των βοηθητικών φυλλαδίων που εκπονώ για τους μαθητές μου. Τα φυλλάδια αυτά αφορούν τα σχολικά φιλολογικά μαθήματα του γυμνασίου και κυρίως του λυκείου, όπου και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά τα τελευταία χρόνια. Στόχος μου είναι να παρουσιάσω με ευσύνοπτο, κατανοητό και λειτουργικό τρόπο βασικές θεωρητικές φιλολογικές γνώσεις. Επίσης, προσδοκώ να προσφέρω σε συναδέλφους και μαθητές χρηστικά βοηθήματα για τις ανάγκες τους. Στην τρίτη ενότητα έχω τοποθετήσει εργασίες μου από την περίοδο των πανεπιστημιακών μου σπουδών.

˜™ ˜™ ˜™ ˜™

Το υλικό που θα αντικρίσετε είναι αρκετά πλούσιο και φιλότιμα δουλεμένο. Προσπάθησα σχολαστικά να αποφύγω κάθε λάθος. Δεν είμαι σίγουρος για το τέλειο, αλλά είμαι κατηγορηματικός στην αξιόλογη βοήθεια που προσφέρουν τα κείμενά μου. Η ιστοσελίδα αυτή απευθύνεται σε συναδέλφους φιλολόγους, σε φοιτητές, μαθητές και εραστές της γραφής. Σας καλώ να μελετήσετε το υλικό μου με ευαισθησία και εύχομαι να συνδράμω σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες σας. Υπόσχομαι να εμπλουτίζω το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής με ολοένα και χρησιμότερα πονήματα. Καλή σας περιήγηση…

 

Με τιμή,

Αλέξανδρος Γ. Αλεξανδρίδης

Φιλόλογος

 

 

Κανόνας διδασκαλικής και παιδαγωγικής ευαισθησίας:

Η εκπαίδευση των νέων μας αποτελεί την πιο ευαίσθητη κοινωνική δραστηριότητα της σύγχρονής μας πραγματικότητας. Και αυτό γιατί η νεολαία μας αντιπροσωπεύει το πιο ζωτικό κομμάτι του τόπου αυτού και την πιο παρήγορη ελπίδα για βελτίωσή του. Με ιδιαίτερο λοιπόν αίσθημα ευθύνης και με τη βαθιά πεποίθηση ότι η παιδεία δεν είναι το χωράφι κανενός, αλλά το κοινό κτήμα όλου του ελληνικού λαού, και αφού από την ποιότητά της εξαρτάται η πρόοδός μας, θα προσπαθήσω να σπέρνω στα αυλάκια της μόνο γόνιμους καρπούς.

 

Επιστροφή στη philology-online.gr